Webnaplóm

csillagszóró 1968 - lekvár ügy - fogaskerekű vasút menetrend 1885. évi - helló! 2015 van! - első Zahia YouTube video - Quaestor károsultak kárrendezési alap - valóban 444-szer - Calzedonia 2015

Napi kép - HAJDU Z 80 E villanybojler - ma szereltem egyet

2014. február 16. 01:34 - linkNapló

Ma szereltem – nem sok időm van a blogban alkotni. Egy HAJDU Z 80 E típusú villanybojler volt az áldozat. Fényképeztem is – ami megtetszett a sok kép közül

Földelő csavar – rozsdás vízköves oxidált – HAJDU Z 80 E fali vízmelegítő villanybojler

Földelő csavar HAJDU Z 80 E villanybojler

Napi kép - HAJDU Z 80 E villanybojler - ma szereltem egyet

Statikus címkék: Földelő csavar – rozsdás vízköves oxidált – Napi kép – HAJDU Z 80 E villanybojler – ma szereltem egyet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linknaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr345816364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása