Webnaplóm

csillagszóró 1968 - lekvár ügy - fogaskerekű vasút menetrend 1885. évi - helló! 2015 van! - első Zahia YouTube video - Quaestor károsultak kárrendezési alap - valóban 444-szer - Calzedonia 2015

A Wordle online szófelhő generátor - kipróbáltam

2014. február 08. 01:39 - linkNapló

Kipróbáltam a Wordle szófelhő online alkalmazást

Így sikerült – a kazalBlog témacsoportok szófelhőben

A Wordle online szófelhő generátor - kipróbáltam

A Wordle webcíme: http://www.wordle.net

Statikus címkék: Online – ingyenes szófelhő készítő – Így sikerült – a kazalBlog témacsoportok szófelhőben – online és ingyenes – szófelfő készítő ingyenes online – A Wordle online szófelhő generátor – kipróbáltam

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://linknaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr335804488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milu vagyok:) 2014.03.23. 00:49:45

Ez nem annyira jó generátor, ezt próbáld ki, ez nagyon szuper. Én ezt ajánlom mindenkinek.
www.tagxedo.com/app.html
süti beállítások módosítása