Webnaplóm

csillagszóró 1968 - lekvár ügy - fogaskerekű vasút menetrend 1885. évi - helló! 2015 van! - első Zahia YouTube video - Quaestor károsultak kárrendezési alap - valóban 444-szer - Calzedonia 2015

Szétszedtem az Original Odhner mechanikus számológépet - tekerős régiség

2014. február 11. 22:02 - linkNapló

Svédországban, Göteborgban gyártották 1938-tól. Original Odhner mechanikus számológép – szétszedtem

YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=M0ofYCfT94E

Original Odhner mechanikus számológép – összeraktam. Működik!

Original Odhner mechanikus számológép - régi, antik számológép

A gyártó emblémája a homlok részen

Márkajelzés a számológép homlok részén

Az un. forgótárcsás mechanikus számológép Theophil Witgold Odhner szabadalmazott találmánya.

Szétszedtem az Original Odhner mechanikus számológépet

Statikus címkék: Mechanikus számológép, régi antik számológép – Szétszedtem az Original Odhner mechanikus számológépet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linknaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr45810171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása