Webnaplóm

csillagszóró 1968 - lekvár ügy - fogaskerekű vasút menetrend 1885. évi - helló! 2015 van! - első Zahia YouTube video - Quaestor károsultak kárrendezési alap - valóban 444-szer - Calzedonia 2015

Piros dió? Jé, ilyen nekem is van!

2014. február 19. 02:13 - linkNapló

Most olvastam a mindmegette.hu oldalain, hogy a ritkán előforduló bordó pirosas színű dióbél az ősz különleges ajándéka. Szelídebb az íze, nagyon zamatos és látványos. Jé, ilyen nekem is van! Nemrég törtem diót és emlékszem, hogy volt köztük piros. Hanyagul a többi közé kevertem. Elő a 20-as évekből származó – közel 100 éves – üveggel. Válogassuk csak szét!

Itt az összekevert tisztított dióbél – a tokodi üveggyár régi fedeles befőttes üvegében

Itt az összekevert tisztított dióbél

Válogassuk szét gyorsan a piros diót

Válogassuk szét gyorsan a piros diót

Piros dió – az ősz különleges ajándéka

Piros dió - az ősz különleges ajándéka

Piros dió? Jé, ilyen nekem is van!

Statikus címkék: A ritkán előforduló bordó pirosas színű dióbél az ősz különleges ajándéka – Piros dió? Jé, ilyen nekem is van! – Itt az összekevert tisztított dióbél – a tokodi üveggyár régi fedeles befőttes üvegében – Válogassuk szét gyorsan a piros diót – Piros dió – az ősz különleges ajándéka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linknaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr615814834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása