Webnaplóm

csillagszóró 1968 - lekvár ügy - fogaskerekű vasút menetrend 1885. évi - helló! 2015 van! - első Zahia YouTube video - Quaestor károsultak kárrendezési alap - valóban 444-szer - Calzedonia 2015

Fővárosi Autóbuszüzem relikvia - vonalhálózati térkép 1965

2015. június 07. 00:32 - linkNapló

Budapesti közlekedési relikvia - a Fővárosi Autóbuszüzem kiadványa a Budapesten indult első autóbusz (1915. március 1-én) 50. évfordulójára.

A Fővárosi Autóbuszüzem vonalhálózati térképe 1915 1965

A Fővárosi Autóbuszüzem vonalhálózati térképe 1915 1965

Az 50 éves kiadvány hátoldalán a közlekedő autóbusz típusok - Ikarus 180 - FAÜ 620 - Ikarus 556 - Ikarus 620 - FAÜ városnéző - FAÜ mikróbusz

Az 50 éves kiadvány hátoldalán a közlekedő autóbusz típusok

Néhány adat Budapest közlekedéséről (1965) - meglepő számok

Néhány érdekes adat Budapest közlekedéséről (1965) - meglepő számok

Területe: 525,5 km2
A népesség száma: 1920000
Az autóbuszhálózat hossza: 526 km
A trolibuszhálózat hossza: 34 km
Az autóbuszok darabszáma: 1275
Az autóbuszok évi km teljesítménye: 98000000 (98 millió) km
Az autóbuszutasok száma egy évben: 496000000 (496 millió) fő
Az egy lakosra jutó évi autóbuszutazások száma: 215
A Fővárosi Autóbuszüzem dolgozóinak létszáma: 8600 fő

Az első autóbusz Budapesten 1915. március 1-én indult

(Készítette és sokszorosította a Kartográfiai Vállalat Budapest 1965-648 - Kiadja: Fővárosi Autóbuszüzem)

Fővárosi Autóbuszüzem relikvia - vonalhálózati térkép 1965

Budapesti közlekedési relikvia - a Fővárosi Autóbuszüzem kiadványa a Budapesten indult első autóbusz (1915. március 1-én) 50. évfordulójára.- A Fővárosi Autóbuszüzem vonalhálózati térképe 1915 1965 - Az 50 éves kiadvány hátoldalán a közlekedő autóbusz típusok - Ikarus 180 - FAÜ 620 - Ikarus 556 - Ikarus 620 - FAÜ városnéző - FAÜ mikróbusz -  Néhány érdekes adat Budapest közlekedéséről (1965) - meglepő számok

Szólj hozzá!
Címkék: 1965 1915

A bejegyzés trackback címe:

https://linknaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr107523290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.