Webnaplóm

csillagszóró 1968 - lekvár ügy - fogaskerekű vasút menetrend 1885. évi - helló! 2015 van! - első Zahia YouTube video - Quaestor károsultak kárrendezési alap - valóban 444-szer - Calzedonia 2015

Tábori levél - 1942. VII. 23. csütörtök

2014. március 06. 23:17 - linkNapló

Relikvia 1942 - Tábori Postai Levelezőlap

TÁBORI POSTAI LEVELEZÓLAP
1942. VII. 23. csütörtök
a feladó: F. K.
Cím: F. I. F. honvéd
A tábori posta száma: 245/58.

Kedves Ferger ur neharagudjon hogy ily nehéz napokban még én is zavarom,de értesültem a N. asszanytol hogy irt a fönök urnak rolam hogy én hogyan jártam és mint  csináltam vele nem ugy van fönök ur nagyon sok ben a pletyka amiröl én csak késsöb értesültem de ne haragudjon nem tudom a N. asszonyt megnyugtatni szoval nem hisz nekem és ugy bánom hogy nem jöttem el elöbb akor semit sem tudhatok volna meg de igy kételkednek bennem pedig nem igy van szoval az már nem tartozik oda sehova egy szoval. A N. asszonyt ott kellett hagynom mert nem birtam idegekel fel amit csináltak elenem a törzsvendégeivel sok beszéd tönkre tett és igy eljöttem.
üdv. megtört egy leány.
a fönök urat nagyon sajnálom hogy ilyenekel zavarják

Tábori levél - 1942. VII. 23. csütörtök

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linknaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr455846898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása