Webnaplóm

csillagszóró 1968 - lekvár ügy - fogaskerekű vasút menetrend 1885. évi - helló! 2015 van! - első Zahia YouTube video - Quaestor károsultak kárrendezési alap - valóban 444-szer - Calzedonia 2015

Már majdnem elfelejtettem - mi van nekem? Power Balance Performance Technology

2014. március 01. 23:22 - linkNapló

Most már nekem is van – találtam. A porban hevert, a járda aszfaltján

Power Balance Performance Technology – a csuklómon

Power Balance Performance Technology - a csuklómon

Az eredeti Power Balance – ővjuk magunkat a mamisítványtól – az eredeti és a hamis összehasonlítása

Ütik, vágják és szapulják – Power Balance cáfolat

Az elmúlt évek egyik legbénább kiegészítője a műanyag karkötő volt, ami Lance Armstronggal kezdődött, meg egy nemes gondolattal…
divany.hu – Elkaszálták a legnagyobb átverést, a Power Balance karkötőt

Statikus címkék: Már majdnem elfelejtettem – mi van nekem? Power Balance Performance Technology – Az eredeti Power Balance – ővjuk magunkat a mamisítványtól – az eredeti és a hamis összehasonlítása

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linknaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr755823183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása